«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Зеренді ауылының №2 жалпы білім беретін мектебі» Коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа №2 села Зеренда отдела образования по  Зерендинскому району  управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ашық бюджеттер

24.05.2022

"_24_" 05  2022 ж жағдай бойыша білім беру ұйымының

қаржьпық қызметінің негізгі көрсеткіштері

"Зеренді ауылының №2 ЖОББМ"

 

Орта білім

бірл.

2022 жыл

Жылдық жоспар

Өлшем кезеңге

Факт/9 айға

1. Білім алушылардың орташа жылдық контингенті

адам

226

226

229

білім алушыға орташа шығыс

мың/теңге

2254

2254

2254

2. Барлығы шығыстар мың теңге

мың/теңге

196051

 

55285

13821

оның ішінде:

 

 

 

 

3. Жалақықоры

мың/теңге

132986

44329

11082

оның ішінде:

 

 

 

 

3.1. Әкімшілік персонал

мың/теңге

7608

1902

634

Штат саны 

бірл.

3

3

3

Орташа айлық жалақы 1 бірлік 

теңге

2536

845,340

211,335

3.2. Негізгі қызметкерлер - мұғалімдер

мың/теңге

6683,61

1670,9

556,97

Штат саны

бірл.

26

26

26

Орташа айлық жалақы 1 бірлік 

теңге

1506348

1506348

125529

3.3. Өзге де педагогикалық қызметкерлер (педагог-психолог, вожатый және т.б.)

мың/теңге

12256,4

54085,5

1021

Штат саны

бірл.

7

7

7

Орташа айлық жалақы 1 бірлік 

теңге

131786

131786

131786

3.4. Қосалқы және техниқалық персонал

мың/теңге

15333

5111

1267

Штат саны

бірл.

22

22

22

Орташа айлық жалақы 1 бірлік 

теңге

58080

58080

55080

2. Салықтар және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер

мың/теңге

14030

4676

1169

3. Коммуналдық шығындар жарық, су, жылыту, байланыс, интернет, үй-жайлардың аренда және т.б.

мың/теңге

18691,3

4672

1557

4. Үй -жайлар мен жабдықтарды ағымдағы жзөңдеу

мың теңге

-

 

-

-

5. Күрделі шығыстар
(күрделі жөндеу, негізгі қүралдарды сытып)

мың/тенге

-

-

-

6. Басқа шығыстар
(әдебиет кеңсе және шаруашылық тауарлар және т.б. сатышалу)

мың/теңге

-

-

94254

 

Просмотров: 279


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст